.

April

Bytte en jeans jacka jag var ful i mot denna västen med Skorpan. Klippte upp en tisha som Tompa var på väg att slänga (Snögg blere!). Fick ett par asfeta örhängen av Sofia. Upptäckte att en ful duk blev en jävligt snygg huvudbonad... Juste, jag spontan rakade mig en sidecut också!

Det blev också en hel del pyssel, det syddes kuddar, nitade shorts och gjordes om jeansjackor till jeansvästar. Vi rakade även av Nathali håret och han baka en hel del kolasnittar (recept kommer!)


Jag har även pimpat dessa fantastiska glajjorna! Sjukt feta att glida runt i, i sommar! Strass baby!

Peace! Kattn...


2 kommentarer:

  1. Å, jag hade missat att du var tillbaka! Kul! (Själv har jag fortfarande paus.) & snygg outfit, och bra fyndat/pysslat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sluta pausa!! Fast det kommer väl från fel person kanske ;P

      Radera