.

Molotow Butterfly

Nu är det exakt 2 veckor kvar tills första skoldagen, 2 veckor kvar tills första steget som Grafisk designer.Jag är helt otroligt pepp och förväntningarna på allt jag kommer få lära mig och allt jag kommer kunna om bara ett år är enorma. Alla kreativa människor jag kommer möta, alla inspiration vi kommer dela.

Och slutligen har jag  lyckats få till tre arbetsintervjuer, så jag slipper samla på mig enorma studieskulder och kan betala både skola och räkningar.

 Denna veckan har verkligen bjudit på både sorg och glädje. Det goda i det onda och det onda i det goda, så fungerar det alltid och när man kommer till den där punkten i livet där det löses upp och blir alldeles klart innan det börjar om igen.

Molotow aquaink och molotow acrylic markers på bambu papper 30x40 cm

CLOSE-UP från Instagram
Peace Kattn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar