.

I LOVE HAMPLAMP

Jag fick äntligen uppleva IGGY POP & THE STOOGES, vilket var hur groovy som helst. Tog Iggy på tuttarna, CHECK! Dansade på scen, CHECK! Blev en 16-årig groupie som sparade på sistnämndes halvt uppdruckna flaska, CHECK!



 Tog inte på mig mina Martens, valde i stället ett par sköna slipins i tyg med geleinlägg att halka runt i. Snygga fötter fick jag, aj :/

 Sen blev jag jävligt swag med mattsvarta naglar, nytt armband och en (enligt tidigare ägare) rare-bitchin- mtv-leather-bag. 


Juste, har ju gjort en HAMPLAMP också. NAMASTE och satan va stiligt det blev!



JUSTE, läs detta då: "Iggy Pop-konserten i vårt åpningsår 1986 blir fortsatt beskrevet som en av de største konsertopplevelsene. Til fredag 
er han tilbake med The Stooges til en intimkonsert på Sentrum Scene. Dette blir garantert noe du vil prate om i like lang tid som de som var tilstede i 1986."



☮ Kattn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar